کوه یخ

قالب سبز


وبلاگ رسمی علی رنجبر
موسیقی شعر گیتار دانلوود آهنگ های علی رنجبر شعر های علی رنجبرموسیقی پاپ صدای تازه صدایی که نشنیده ای صدای نسل امروز علی رنجبر
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی علی رنجبر و آدرس aliranjbar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو که کوه یخی نداری احساس            بهم تعنه زدی هر چی دلت خواست

میگفتی عشق یعنی چی دروغه       تو این دنیا خورشید خوبی رو به غروبه

اگر خورشید  نباشه تو دنیات                     اگر سردی بباره از سر و پات

من از حرفای تو خسته نمیشم                          اگه بد هم بگی بازم نمیرم

می سوزم تا بشم خورشید دنیات                 تا عشقه من بگیره کل دنیات

تو هم یخت یه روزی آب میشه                اگر رود نباشی دلت مرداب میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

علی رنجبر 21 سالمه از فارس صدام خیلی خوبه گیتار بلدم شعر هم میگم لطفا اگه از این وبلاگ استفاده می کنید حتما منبعش که این وبلاگ هست و صاحب اثر که خودم هستم رو ذکر کنید مرسی ♥همتون رو دوست دارم موفق باشید♥
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 55554
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1